هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

طبقه بندی موضوعی

همه انسانها به طور ذاتی به زیبایی گرایش دارند. اولین قدم برای زیبایی طبیعی بودن است. از آنجایی که همه مردم به صورت یکسان از زیبایی طبیعی برخوردار نیستند ویا اعتماد بنفس پایینی در مورد چهره خود دارند و همچنین افرادی که به دلایل مختلف صورتشان آسیب دیده از لوازم آرایشی استفاده می کنند تا چهره خود را زیباتر نمایند.

 

باید در نظر داشته باشید که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد ونه تنها کمکی به بهتر شدن چهره نمی کند بلکه نواقص و کاستی های آن را برجسته تر می کند. شما با درست آرایش کردن، می توانید عیوب خود را تا حد امکان کاهش داده و زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید. نوع و فرم صورت ، یکی از نکات مهم  در آرایش صحیح است و  روش ها و تکنیک های زیادی برای انجام بهترین آرایش صورت وجود دارد که از فردی به فرد دیگر می تواند  متفاوت باشد. یعنی همان آرایشی که  می تواند فردی را  جذاب تر کند روی صورت دیگری زیبا نباشد.در ضمن هنگام خرید محصولات  آرایشی رنگ پوستتان را در نظر بگیرید و محصولی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوستتان و  آب و هوای منطقه زندگی شما باشد. 

 

لوازم آرایشی گستره ی وسیعی را دربرمی گیرد، تمام محصولاتی که برای آرایش به کار میروند همچون لوازم آرایشی صورت و پوست و مو و ناخن  به کار می روند جزو این دسته محسوب می شوند. لوازم بهداشتی همچون محصولات مراقبت از پوست و مو  و مراقبت از بدن  هستند.

به طور مثال می توان به انواع کرم ها، پودرها، لوسیون ها، عطرها، رژلب، لاک، لنز، رنگ مو، مواد آرایشی چشم و صورت، انواع روغن ها، سشوار، لوازم  کاشت ناخن، ابزارهای شینیون و ... اشاره کرد.

 

بهتر است  در تهیه لوازم آرایش سختگیر باشید و به جای اینکه  دنبال محصولات ارزان قیمت یا تخفیف دار باشید از برندهای معتبر خرید کنید، همچنین به اجزایی که در ساخت محصول بکار رفته توجه کنید که دچار التهاب و حساسیت نشوید.

محصولات آرایشی با کیفیت و نحوه نگهداری از آنها تاثیر زیادی روی سلامتی دارد. حتما به تاریخ تولید وانقضا و همچنین شرایط نگهداری آنها دقت فرمایید. 

 

 پوست ما یک بافت زنده است که همیشه  فعالیت می کند و  از مواد معدنی و شیمیایی زیادی  مثل  آب، پروتئین و لیپید ساخته شده است. پوست  دارای منافذ بیشماری است وبا عرق کردن و ترشح چربی باعث کنده  شدن سلول‌های مرده و سایر آلاینده‌ها از پوست شده وآنرا پاکسازی می کند. خانمهای ایرانی علاقه زیادی به آرایش کردن دارند ولی به یاد داشته باشید پس از ۲ تا ۳ ساعت برای تنفس  پوست ، آرایش خود را پاک کنید،  زیرا ماندن آن باعث رشد باکتری ها، عفونت، جوش، حساسیت و اگزما می‌شود و  چربی و عرق ترشح شده نمی‌تواند از منافذ پوست خارج شود  در نتیجه منافذ پوست باز شده و به تدریج باعث چروک و افت پوستتان می شود.

در ضمن، برای پاک کردن آرایش ، حتما  پاک‌کننده آرایش خوب تهیه کنید مخصوصا برای پاک کردن آرایش چشمها، چون پوست دور چشم بسیار لطیف و حساس است و در صورت استفاده از پاک کننده نامناسب خیلی زود آسیب دیده و چروک می شود. 


استفاده نادرست یا طولانی مدت از محصولات آرایشی موجب بسته شدن منافذ پوستی شده ممکن است عوارض جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

 

با ما در  هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش،  همراه باشید تا به  شما عزیزان و سروران گرامی در مورد شناخت لوازم آرایشی اصل و باکیفیت و خرید  آن از فروشگاههای معتبر،معایب و مضرات استفاده از محصولات آرایشی-بهداشتی، شناخت فرم چهره و رنگ پوست و هر آنچه که باید در این زمینه بدانید، اطلاع رسانی کنیم  که ضمن استفاده از لوازم آرایشی خوب ، از سلامت پوست و زیبایی طبیعی چهره، مو و پوست تان لذت ببرید. 

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل

آموزش آرایش صورت در فصل زمستان