هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

چیپس سیب زمینی تکه هایی از سیب زمینی است که بسیار نازک برش داده شده و سپس سرخ شده یا پخته شده تا ترد شود. آنها ممکن است تازه و داغ یا در دمای اتاق مصرف شوند. این غذا به یک غذای محبوب در سرتاسر جهان تبدیل شده است و بسیاری از کشورها دیدگاه منحصر به فرد خود را در مورد چیپس سیب زمینی دارند که ترکیبات و طعم دهنده های منطقه ای را در خود جای داده است. اکثر بازارها چیپس سیب زمینی حمل می کنند و اغلب مجموعه ای خیره کننده در دسترس است. در حال حاضر در جهان توسط دستگاه بسته بندی چیپس محصول بسیار جذابی تولید می شود.

چیپس سیب زمینی 

چیپس سیب زمینی محبوب ترین میان وعده در اکثر کشور ها از جمله ایران است. هر سال میلیاردها دلار چیپس سیب زمینی فروخته می شود.

دلایل نام گذاری چیپس سیب زمینی Chips

نامگذاری در مورد چیپس سیب زمینی می تواند بسیار گیج کننده باشد. به عنوان مثال، در بریتانیای کبیر، اصطلاح «چیپس» برای توصیف سیب‌زمینی‌هایی استفاده می‌شود که ژولین برش داده شده و سرخ شده‌اند، در حالی که برش‌های نازک سیب‌زمینی سرخ‌شده ترد به نام چیپس شناخته می‌شوند. در ایالات متحده، سیب زمینی سرخ شده ژولین به عنوان سیب زمینی سرخ شده شناخته می شود.

اما در ایران چیپس بستگی کلمه بعدیش داره بر فرض مثال چیپس میوه خشک - چیپس خلالی - چیپس سیب زمینی و... مناطق دیگر اصطلاحات متمایز خود را برای چیپس سیب زمینی و سیب زمینی سرخ کرده دارند که بر هرج و مرج افزوده است. به همین دلیل، بهتر است هنگام سفر سفارش را تأیید کنید تا مطمئن شوید که غذای مورد انتظارتان را به پایان می‌رسانید.

مخترع چیپس سیب زمینی
اولین بار چیپس کجا کشف شد؟

در مورد اینکه چیپس چگونه اختراع شد و چه کسی چیپس سیب زمینی را اختراع کرد و چه زمانی، اختلاف نظر وجود دارد. بسیاری از منابع به جرج کرام، سرآشپزی که گفته می شود در سال 1853 از مشتری عصبانی شده بود، چیپس سیب زمینی را اختراع کرد. با این حال، دستور العمل های برش های نازک سیب زمینی سرخ شده تا زمانی که ترد شوند، بسیار زودتر از این هستند، با یک دستور پخت به سال 1824. همچنین کاملاً ممکن است که بسیاری از آنها مردم حتی زودتر این غذا را در خانه درست می کردند و مدتی طول کشید تا چیپس سیب زمینی وارد آگاهی عمومی شود.

روش های خوردن چیپس

بسیاری از مردم دوست دارند چیپس سیب زمینی را مستقیم بخورند و با آن به عنوان یک میان وعده رفتار کنند. دیگران ممکن است آنها را در مواد مختلف برای طعم بیشتر غوطه ور کنند و چیپس سیب زمینی را نیز می توان در مجموعه ای از دستور العمل ها یافت. بسته به جایی که فرد باشد، چیپس سیب زمینی ممکن است به ساندویچ ها اضافه شود، در کاسه ها له شود، له شود و برای پختن روی غذاهای سرخ شده استفاده شود، یا حتی در یخچال بچسبانند تا بتوان آنها را سرد خورد.

اکنون تولید چیپس یکی از 10 صنعت پر سود دنیا می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۷:۰۰
Nir one