هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

طبقه بندی موضوعی

نحوه تعیین لغت ها کلیدی وب سایت و تحقیق کلمات کلیدی بعداز آنکه خیال گرفتیم چه طور عبارات کلیدی وب سایت فروشگاهی را گزینش کنیم و لیستی از کلمه ها کلیدی را مهیا کردیم، می بایست آن‌ها را رسیدگی کنیم.

آموزش تحقیق کلمات کلید در سئو

برای تحقیق لغات کلیدی عالی میباشد اقدامات تحت را جاری ساختن دهیم:

1. حذف کلمات کلیدی نامناسب در حال حاضر لیست شما مشتمل بر تعداد متعددی واژه و کلمه کلیدی میباشد. ولی همگی آنها برای محتوای شما مطلوب وجود ندارد. حتی ممکن می باشد، تعداد متعددی از لغات تکراری باشند و یااینکه به حوزه عمل شما مرتبط نباشد. براین اساس می بایست آن‌ها را از لیست خویش حذف فرمایید.

2. کلمه ها کلیدی را مجموعه بندی نمائید بعد از آنکه کلمات مازاد را حذف کردید، بایستی آن‌ها را مجموعه بندی کنید. برای مثال در حوزه ساخت وب سایت، صدها واژه و کلمه کلیدی را استحصال نموده اید، ولی همه آنها برای بهینه سازی یک محتوا ما یحتاج وجود ندارد. بدین ترتیب بایستی آنان را دسته بندی نمائید. مثلا کلمه کلیدی \" طراحی وب سایت رایگان \" را در یک مجموعه قرار دهید. آنگاه همگی کلماتی که برای سئو این واژه و کلمه مورد نیاز هست را در‌این موسسه بگذارید. انگیزه جاری ساختن این مراحل چیست؟

ممکن است شما در زمینه‌ی ساخت وب سایت بدون پول فعالیتی نداشته باشید، بدین ترتیب مورد نیاز میباشد که‌این مجموعه را حذف نمایید. همینطور برای بهینه سازی یک محتوا، نمی اقتدار از تمام این کلمه ها بهره مند شد. بنابراین مایحتاج میباشد هر کلمه را تیم بندی کرده، بعد از آن با دقت به حوزه کاری خویش، به ایجاد کرد محتوا با به عبارتی مجموعه از کلمات مبادرت فرمایید. با اعمال این عمل میتوانید موضوعات متعددی را نیز برای ساخت محتوای سایت خویش پیدا فرمائید. فرض فرمایید که می‌خواهید در زمینه‌ی \"ارزانترین روش برای ساخت سایت\" یک محتوا ساخت نمائید.

برای ایجاد این محتوا نمی توانید از آحاد لغت ها کلیدی که در فرایند گذشته پیدا کردید، استفاده کنید. شما می بایست بدانید که‌این محتوا درباره‌ی طراحی وب سایت ارزان می باشد و کاربرانی که به محتوا مراجعه می نمایند، پیرو یک راه و روش ارزان برای ساخت سایت هستند. از این رو بایستی همه لغات مربوط به همین گروه کلمه را از لیست لغات خویش انتخاب فرمایید.

همینطور شما میتوانید واژه و کلمه کلیدی گزینه نظرتان را در گوگل سرچ نمایید. با این فعالیت به تعداد کلمه ها بیشتری دست خواهید یافت. در تصویر ذیل، همین واژه و کلمه کلیدی را در ابزار keywordtool کاوش کرده ایم. میبینید که تعداد متعددی لغات مربوط به همین زمینه، برایتان نشان داده است. شما می توانید از فی مابین این لغات، عبارات مطلوب محتوای خویش را به کار گیری کنید.

3. مطالعه عبارات کلیدی سئو برای محتوا گه گاه ممکن است از کلماتی که در یک گروه قرار داده اید، اعتقاد و باور کافی نداشته باشید. برای مطمئن شدن، خوب میباشد که به عبارتی واژه را در گوگل به تنهایی کاوش نمائید. بعد ببینید وبسایت هایی که در نتایج گوگل آرم داده میگردند، این واژه و کلمه را با چه لغت ها دیگری مخلوط کرده اند. اگر کلماتی که در گروه بندی خویش قرار داده اید، جزو همین لغات هستند، پس انتخاب شما صحت دارد.

4. لغات کلیدی را هدفمند استعمال نمائید تا اینجا در فراگیری یافتن شایسته ترین کلمات کلیدی، خاطر گرفتید که چطور کلمات کلیدی را پیدا کنید، آن‌ها را تیم بندی فرمائید، عبارات مازاد را هرس کنید و در غایت برای یک آیتم، مجموعه بندی درستی از عبارات کلیدی مهیا نمایید. ولی فعلا باید از در بین لیستی که مهیا نموده اید، لغت ها کلیدی اصلی را از عبارات فرعی تفکیک نمائید. آنگاه مشخص فرمائید که‌این مورد را در کدام صفحه از سایت، منتشر کنید.

به صورت کلی یک وب سایت مشتمل بر 3 صفحه مهم است:

کاغذ مهم وبسایت صفحه وب لاگ شیت محصول یا این که سرویس ها برای اینکه بدانیم در کدام یک از این صفحه ها، موضوع تعیین گردیده را در اختیار بگذاریم، می بایست مراحلی را طی کنیم:

شروع بدانیم که کاربری که آن کلمه را سرچ می نماید، دقیقا دنبال چه چیزی میباشد. به عنوان مثال کسی که کلمه و واژه کلیدی خرید لپ تاپ را کاوش می نماید، پیرو نوشته‌علمی وجود ندارد. به این ترتیب این کلمه و واژه و مشتقات آن را بایستی در شیت جنس به کار گیری کنیم. خلال طرح سوال در امر نیاز مخاطب، می‌توانید از گوگل نیز امداد بگیرید. به عبارتی واژه و کلمه کلیدی اساسی را کاوش فرمایید، آن‌گاه ببینید که وبسایت هایی که در برگه اولیه گوگل می باشند، در کدام ورقه از وبسایت خویش محتوا را قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: تشکیل داد محتوای وبسایت فروشگاهی برای ساخت‌و‌ساز محتوا با استراتژی عمل فرمائید موقتی که فهمیدیم چه‌گونه لغات کلیدی نوشته‌ی علمی را پیدا کنیم، باید برای ایجاد کرد محتوا مبادرت کنیم.

برای تولید محتوا قادر خواهیم بود از دو شیوه عمل کنیم:

روش اولیه یک کدام از طرق ایجاد کرد محتوا، استعمال از استراتژی seo میباشد. طبق اصول بهینه سازی می بایست لیستی از 5 تا 10 کلمه کلیدی طاقت فرسا در مسئله کاری خویش پیدا کرده و مبادرت به ساخت‌و‌ساز محتوا نمایید. اگر سایتتان را به تازگی فعال سازی نموده اید، خوب است از عبارات کلیدی معدود رقابت یا این که کلمات کلیدی دم دراز شروع نمایید.

به چنگ آوردن جایگاه در لغت ها کلیدی نادر رقابت شل خیس و سریعتر میباشد. البته عبارات کلیدی معدود رقابت را از کجا تشخیص دهیم؟ کلماتی که اساسا وقتگیر خیس هستند و از یک‌سری واژه و کلمه درست شده اند، لغت ها کلیدی معدود رقابت میباشند. نحوه دوم در‌این روش اگر وبسایت خدماتی یا این که فروشگاهی دارید، آغاز برای شیت توضیحات متاع یا این که سرویس ها خویش، محتوا فراهم کنید.

آن گاه مقالاتی در قسمت وب لاگ وب سایت بنویسید که یوزرها را برای رفتن به ورقه محصول و سرویس ها وب سایت ترغیب نماید. از جمله در حالتی که مالک فروشگاه آنلاین پوشاک هستید، شروع برای تولیدات خویش توضیحاتی را در شیت آن بنویسید. آن گاه در قسمت بلاگ دکان، در خصوص مزایای خرید آنلاین پوشاک یا این که اشکال جنس پارچه و روش حفظ از آنها، محتوا ساخت کنید. با این شغل استارت صفحه خدماتی و فروش (money page) تارنما را seo نموده اید و در غایت برای استفاده کننده و ترغیب آن، محتوایی را مهیا نموده اید. کلمات کلیدی را به طور فرصت ای بازبینی فرمایید! همانگونه که گفتیم تفحص لغات کلیدی یکی قسمت های حیاتی برای بهینه سازی و بهینه سازی وب سایت میباشد.

البته این مبادرت فقط به یکبار محصور نبوده و مایحتاج میباشد که به طور عصر ای انجام شود؛ اما چرا؟

تعیین کلمه کلیدی محتوا

روی هم رفته بستر وب دائما در فعلا تغییر‌و تحول و توسعه میباشد. از طرفی عباراتی که عموم آنان را کاوش می نمایند با تمرکز به شرایط زمان و نیازشان ممکن می باشد تغییر تحول نماید. به همین استدلال در طول های متفاوت، کلمات کلیدی جدیدی ساخته می گردد و بعضی از لغات از به دور بیرون می گردند. در بهره شما تحت عنوان مالک سایت موظف هستید، به طور عصر ای برای پژوهش عبارات کلیدی مبادرت فرمایید. بنابراین می‌توانید لیستی از کلمه ها جدید را پیدا فرمائید، لغت ها کلیدی منسوخ گردیده را شناسایی کرده و در غایت نیز منزلت و درجه خویش را با هر واژه و کلمه مشخص فرمایید.

آنگاه میتوانید با دقت به مرتبه خویش در هر کلمه و قیمت آن ها، یک استراتژی نو سئو برای وبسایت فراهم نمائید. برای تفحص کلمه ها کلیدی محتوا چقدر فرصت بگذارم؟ قبل از آنکه بدانیم چه گونه عبارات کلیدی را پیدا کنیم، مایحتاج می باشد تا بدانیم برای ساخت‌و‌ساز محتوا چقدر می بایست زمان بگذاریم. اکثری از سایت ها در نخستینِ شغل خویش، خیلی با قدرت مبادرت به ساخت محتوا می نمایند. البته پس از مدتی این فرایند را ادامه نمی دهند و انتظار دارا‌هستند که همچنان سایتشان مرتبه خیر داشته باشد.

تولید محتوا و استیناف لغت ها کلیدی، یکی اقداماتی است که به طور مستمر و پیوسته باید صورت پذیرد. نیز با سپری شد مجال 15 سال از استارت شغل خویش، همچنان برای رسیدگی کلمات کلیدی برنامه مشخصی داراست. یافتن لغت ها کلیدی وبسایت ممکن می باشد چندین روز مجال پیروزشود، این موضوع بستگی به نوع محتوا و گزینه محتوا داراست. مورد نیاز هست بدانید که یافتن لغت ها کلیدی سایت، عاملی برای بالا وارد شدن سایت در ورقه اولیه گوگل است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی