هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

طبقه بندی موضوعی

علل و درمان خشکی و پوسته پوسته شدن پوست

اگر فردی فعال و پر مشغله هستید و فعالیت های اجتماعی شما زیاد است، نیازی نیست ناراحت پوست خشک و پوسته پوسته روی صورت خود باشید!

محصولات وازلین، طیف گسترده ای از درمان‌های لایه‌بردار، مرطوب‌کننده و مغذی صورت برای خانم ها و آقایان در شستشوی صورت، لوسیون‌ها و تونرها ارائه داده است  تا به کنترل شروع پوسته پوسته شدن پوست و خشکی صورت کمک کند.

مقابله با خشکی یا پوسته پوسته شدن پوست

پوست خشک و پوسته پوسته مسلما موجب آزار خاطر شما میشود.در نتیجه برای جلوگیری و کنترل پوسته پوسته شدن پوست باید از یک روتین مراقبت پوستی استفاده کنید.
طیف وسیع محصولات مراقبت از پوست شامل لوسیون های بدن یا همان بادی لوشن ها را آماده کرده ایم که در زیر اشاره خواهیم کرد.

علت خشکی و پوسته پوسته شدن پوست صورت چیست؟

برخی از تبلیغات باعث میشود که شما بدون توجه به نوع پوست و یا پیش زمینه های پوستی از برخی محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کنید و رطوبت پوست تان را از دست دهید.در نتیجه  پوست در واکنش به این مواد خشک یا پوسته پوسته شود.

چند راه حل زندگی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود کیفیت حفظ رطوبت پوست صورت خود استفاده کنید و بنابراین خشکی و پوسته پوسته شدن نامطلوب و ناراحت کننده را از بین ببرید.

 

برای درمان پوسته پوسته پوسته شدن خشک صورت از کدام دارو استفاده کنم؟

خشکی پوست صورت را می توان با درمان های ساده و خانگی زیر بهبود بخشید:

  • از ضد آفتاب استفاده کنید

نور خورشید برای خشک کردن پوست بسیار کار می کند. و به یاد داشته باشید، حتی زمانی که هوا ابری، تاریک و سرد است، باز هم ممکن است دچار آفتاب سوختگی شوید، و این به میزان قابل توجهی پوست را خشک می کند.مرطوب‌کننده‌ای با فاکتور محافظت از آفتاب (SPF) داخلی انتخاب کنید، یا به سادگی از یک کرم ضد آفتاب خوب استفاده کنید – اضافه کردن آن به روتین‌تان، دنیا را متمایز می‌کند.

  • آب بنوشید

نوشیدن مقدار زیادی آب در روز رطوبت پوست شما را از درون تامین می کند. این روشی بسیار موثر برای تضمین سلامت و لطافت پوست شما از نظر بیرونی است.

  • هوای خشک عامل اصلی خشکی پوست است.

استفاده از یک مرطوب کننده یا دستگاه بخور ساده در اتاق قبل از خواب یا در طول روز، رطوبت را به هوا می افزاید، به طوری که پوست شما می تواند در هماهنگی با فضایی که در آن زندگی می کنید وجود داشته باشد.

مجموعه مراقبت از بدن وازلین 

ما طیف گسترده‌ای از بادی لوشن های وازلین را داریم که هر کدام برای حفظ رطوبت طبیعی پوست و جلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی تولید شده‌اند.
در اینجا به چند مورد از لوسیون بدن وازلین اشاره میکنیم:
مراقبت از پوست وازلین را از اینجا خریداری کنید.

لوسیون بدن (بادی لوشن)

لوسیون بدن لایه محافظتی پوست را تقویت می کند، این لایه محافظتی خط دفاعی در برابر تهاجم میکروبی پوست می باشد که ممکن است در اثر پاکسازی با شوینده های بدن از بین برود . مواد مغذی موجود در لوسیون های بدن می توانند دفاع طبیعی این لایه از پوست را بازیابی کنند و به حفظ تعادل و سلامت میکروبیوم پوست کمک کنند.

بهترین لوسیون بدن کدام است؟

بهترین لوسیون بدن لوسیونی است که شامل نرم کننده، مرطوب کننده و  محافظت کننده ها میباشد.

تفاوت بین کرم بدن و لوسیون بدن چیست؟

به طور خلاصه کرم های بدن غلیظ تر از لوسیون ها هستند . هادلی کینگ متخصص پوست، می‌گوید: «لوسیون‌ها محتوای آب بیشتری در مقایسه با کرم‌ها دارند، که همین موضوع سبب میشود راحتتر و قابل پخش‌تر روی پوست باشد.

آیا بعد از حمام از لوسیون بدن استفاده می کنید؟

در زیر به پاسخ و توضیح در مورد این سوال می پردازیم:

اصول اولیه استفاده از لوسیون بدن

بهتر است لوسیون بدن را بلافاصله بعد از حمام استفاده نمایید.زیرا هم پوست گرم است و هم کاملا خشک نشده است (بعد از حمام پوست را کاملا خشک نکنید).

این موضوع به پوست شما کمک می کند تا به طور حداکثری رطوبت پوست بدن خود را تامین کنید. 
همان طور که پوست صورت شما نیازمند یک مرطوب کننده روزانه است لوسیون بدن نیز برای پاها، زانوها، بازوها، باسن و بالاتنه شما مفید است. به گفته یکی از متخصصین پوست، لوسیون بدن پوست را صاف و لطیف نگه می دارد و لایه محافظتی پوست را تقویت کرده و پوست را سالم نگه می دارد. استفاده از لوسیون بیشتر برای محافظت از پوست در برابر خشکی است تا درمان آن.در صورتی که بسیاری از مردم فکر می‌کنند مرطوب‌کننده‌ها رطوبت را وارد پوست می‌کنند، اما عملکرد اصلی آن‌ها در واقع حفظ رطوبت پوست است و مانع از دست دادن آب پوست بدن می شوند. هیدراته نگه داشتن پوست به این روش برای حفظ ظاهری جوان و محافظت از پوست در برابر علائم پیری ضروری است.
 کارن فرناندز ، متخصص زیبایی می‌گوید: «به کفش‌های چرمی مورد علاقه‌تان فکر کنید. اگر آن‌ها را زیر نور خورشید یا عناصری رها کنید و هرگز با نرم‌کننده‌های چرمی آن‌ها را چرب نکنید، شروع به ترک خوردن می‌کنند و بسیار کهنه تر به نظر می‌رسند». اما وقتی به درستی چرب شود، چرم شما می تواند برای مدت طولانی تری سالم، نرم و زیباتر به نظر برسد. از آنجایی که پوست ما نیز بسیار شبیه چرم است، بنابراین استفاده از لوسیون بدن به حفظ جوانی پوست ما کمک می کند.
درست مانند سرم‌ها ، کرم‌ها و مرطوب‌کننده‌هایی که روی صورت خود استفاده می‌کنید، لوسیون‌های بدن در فرمولاسیون‌های متنوعی تولید می‌شوند که برای هدف قرار دادن مسائل خاصی مانند خشکی، از دست دادن قابلیت ارتجاعی، آکنه، اگزما و کراتوز پیلاریس استفاده می‌شوند.


پیشنهاد متخصصان پوست و متخصصان مراقبت از پوست برای استفاده از انواع  لوسیون بدن برای انواع پوست.


 دکتر هدلی کینگ، متخصص پوست، می گوید: "برای انواع پوست، مرطوب کننده ها به طور کلی شامل سه دسته هستند: 


مرطوب کننده ها

مرطوب کننده ها (مانند اسید هیالورونیک و گلیسیرین) آب را برای آبرسانی به پوست حفظ می کنند.

 نرم کننده ها

نرم کننده ها (مانند اسکوالان و سرامیدها) بافت و ظاهر پوست را بهبود می بخشد.

محافظت کننده ها

محافظت کننده ها (مانند روغن ها و موم ها) رطوبت را نگه می دارند. 


لوسیون های که با ترکیب این مواد فرموله شده اند به شما کمک می کند تا پوست خود را تا حد امکان به نرمی پوست کودک نزدیک کنید. اکثر آنها نسبتاً مقرون به صرفه هستند.
در نظر داشته باشید استفاده از لوسیون بدن هنگامی که بدن خیس است و حوله به تن دارید مناسب است تا بهتر جلوی از دست رفتن رطوبت بدن را بگیرید. در واقع شما در عرض سه دقیقه پس از بیرون آمدن از حمام بیشترین میزان آب را از دست خواهید داد پس بهترین زمان استفاده از لوسیون بدن به محض بیرون آمدن از حمام است، در حالی که پوست هنوز مرطوب است و بدن به بهترین شکل میتواند لوسیون بدن را جذب کند. 


وقتی صحبت از پوست خشک می‌شود، «لوسیون‌ها» توصیه نمی‌شوند، زیرا معمولاً به اندازه کافی غلظت ندارند تا پوست ترک خورده و پوسته پوسته شما را درمان کنند. بلکه توصیه می‌شود«به دنبال کرم‌ها و پمادها باشید».اما وقتی از متخصص پوست در مورد بهترین لوسیون بدن برای پوست خشک پرسیدیم به ما محصولات وازلین را پیشنهاد میدهند. از آنجایی که بدون عطر و مملو از مواد مرطوب کننده مانند سرامیدها، اسید هیالورونیک و گلیسیرین است، حتی برای حساس ترین پوست ها نیز کارایی دارد.
 اگر پوست خشک و مستعد آکنه دارید، این گزینه برای شما نیز مناسب است. «زیرا غیر کومدوژنیک است، بنابراین منافذ را مسدود نمی‌کند و باعث ایجاد آکنه نمی‌شود، و مواد مغذی محافظ پوست که توسط آن فرموله شده است به محافظت از پوست در برابر اثرات تحریک‌کننده بالقوه داروهای ضد آکنه کمک می‌کند.»

لوسیون مرطوب کننده بدن برای ترمیم پوست خشک Vaseline Intensive Care(لوسیون بدن وازلین رنگ زرد)400 میلی لیتر.

لوسیون مرطوب کننده بدن Vaseline Intensive Care Dry Skin Repair یک لوسیون مرطوب کننده عمیق برای تسکین پوست خشک است. 

جزئیات محصول بادی لوشن وازلین زرد رنگ

  • لوسیون بدن ترمیم کننده پوست خشک Vaseline® Intensive Care حاوی ریز قطرات ژله نفتی وازلین برای حفظ رطوبت
  • لوسیون سبک با جذب سریع با احساس بدون چربی
  • از لوسیون وازلین روزانه برای مراقبت کامل از پوست استفاده کنید
  • لوسیون بدن آبرسان وازلین، پوست های خشک را آرام و تسکین می دهد و پوست شما را نرم و مرطوب می کند.

نحوه استفاده از لوسیون بدن Vaseline Intensive Care Dry Skin 

کرم را در دستان خود بمالید. تا زمانی که کاملا جذب شود در سراسر بدن پخش کنید و صبح، شب یا در صورت نیاز در طول روز دوباره استفاده کنید. درباره نحوه مقابله با خشکی پوست آرنج ، پا و دست با لوسیون‌های وازلین و مرطوب‌کننده‌های پوست خشک در روتین پوست خود بیشتر بدانید. ما حتی نکات مراقبت از پوست را برای خشکی پوست در زمستان ، مدیریت اگزما و رفع خشکی پوست داریم . ما توصیه های تخصصی در مورد مشکلات پوست خشک داریم تا به شما در درک علل، علائم، روش های درمان و نکات مربوط به پوست خشک کمک کنیم. تمام نکات خشکی پوست را که نیاز دارید کشف کنید و یک بار برای همیشه از این وضعیت غلبه کنید.

عناصر لوسیون بدن وازلین اصل

آکوا ، گلیسیرین ، پترولاتوم ، اسید استئاریک ، تری گلیسرید کاپریلیک/کاپریک ، بوتیل گلیکول ، گلیکول استریت ، PEG-100 استریت دی متیکون ، Avena sativa ، هیدروکسید پتاسیم ، اژانز الکل ، گلیسرول استار ، آلومینیوم آلومینیوم ، هیدروکسی اتیل سلولز ، زراعت ، زراعت. دی سدیم EDTA، پرفیوم، اسید سیتریک، گلوکز، اسید لاکتیک، متیل پارابن، فنوکسی اتانول، سوربات پتاسیم، پروپیلن گلیکول، پروپیل پارابن، بنزوات سدیم، آلفا ایزومتیل یونون، امیل سینامال، بنزیل الکل، هِیرونیل پُل انول، ژِرُنیل پُل انول، ژِرِتُنیل پُل انول سینامال ، لیمونن ، لینالول.

لوسیون بدن بدون عطر و ترمیم کننده پیشرفته Vaseline Intensive Care(لوسیون بدن وازلین سفید)

Vaseline Intensive Care Advanced Repair Body Unfragranced Lotion تسکین و ترمیم کننده پوست خشک و خارش دار است. مناسب برای استفاده روی پوست های حساس. 

لوسیون بدن بدون عطر وازلین Intensive Care  Advanced Repair عمیقا پوست بدن را مرطوب می کند تا پوست خشک را تسکین دهد و آن را هنگام لمس صاف نگه دارد.

جزئیات محصول لوسیون بدن وازلین سفید

  • لوسیون مرطوب کننده با جذب سریع بدون احساس چربی
  • روزانه برای مراقبت های ویژه پوست وازلین استفاده کنید.
  • لوسیون بدن آبرسان وازلین، پوست های خشک را آرام و تسکین می دهد و پوست شما را نرم و مرطوب می کند.

طرز استفاده از لوسیون بدن وازلین برای پوست حساس

کرم لوسیون وازلین را در دستان خود بمالید. در سراسر بدن پخش کنید تا کاملا جذب شود و صبح، شب یا در صورت نیاز در طول روز دوباره استفاده کنید.

ترکیبات لوسیون بدن وازلین سفید

آب، گلیسیرین، پترولاتوم، کربوپول، اسید استئاریک، گلیکول استئارات، تری اتانول آمین، دی متیکون، دی کربوکسیلات اتیلن آندکان دی کربوکسیلات ایزوپروپیل ایزو استئارات، نشاسته تاپیوکا، استیل الکوه، گلیسریل منواستئارات، منیزیم منیزیم پاراتیل پاراکسول آلومینیوم، پروفیل آلومینیم. EDTA، دی اکسید تیتانیم.

قیمت لوسیون بدن وازلین سفید

برای اطلاع از قیمت، مشخصات و خرید اینجا کلیک کنید.

 

لوسیون بدن تسکین دهنده آلوئه وازلین Intensive Care.(لوسیون بدن وازلین سبز)

Vaseline Intensive Care Aloe Soothe یک لوسیون مرطوب کننده بدن است که با آلوئه ورا غنی شده و تسکین دهنده و آبرسان است. 

جزییات لوسیون بدن وازلین(Vaseline Intensive Care Aloe Soothe)

Vaseline®Intensive Care™Aloe Soothe پوست خشک را عمیقا مرطوب می کند و پوست خشک را صاف می کند.

  • لوسیون مرطوب کننده سبک با جذب سریع با احساس بدون چربی
  • روزانه برای مراقبت های ویژه پوست وازلین استفاده کنید
  • پوست های خشک را آرام و تسکین می دهد و پوست شما را خنک و نرم می کند

طرز استفاده از بادی لوشن وازلین سبز

کرم را در دستان خود بمالید. در سراسر بدن پخش کنید تا کاملا جذب شود و صبح، شب یا در صورت نیاز در طول روز دوباره استفاده کنید.
آب، گلیسیرین، اسید استئاریک، ایزوپروپیل میریستات، پارافین مایع، پترولاتوم، دی متیکون، دی هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلرید، هیدروکسی اتیل اوره، پودر آب برگ آلوئه باربادنسیس، آونا ساتیوا، عطر، گلیکول استئارات استئارات، گلیکول استئارات، استئارات 0 yl الکل سیلیکات آلومینیوم منیزیم، کربوپول، هیدروکسید پتاسیم، نشاسته تاپیوکا، صمغ زانتان، دی سدیم EDTA، متیل پارابن، فنوکسی اتانول، پروپیل پارابن، بنزیل الکل، بنزیل سالیسیلات، بوتیل فنیل متیل پروپیونات، ژرانیول، ژرانیل، هکس.

قیمت لوسیون بدن وازلین سبز

برای اطلاع از قیمت، مشخصات و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی به سایت نیروان به آدرس https://nir-one.com/ مراجعه فرمایید.

لوسیون مرطوب کننده بدن Vaseline  Intensive Care Cocoa Glow(لوسیون بدن وازلین شکلاتی)

لوسیون مرطوب کننده بدن Vaseline  Intensive Care Cocoa Glow با کره کاکائو ساخته شده است که پوست خشک و کدر را احیا می کند تا درخشش طبیعی خود را نشان دهد. 

جزییات بادی لوشن شکلاتی وازلین

  • لوسیون بدن مرطوب کننده Vaseline Intensive Care Cocoa Glow عمیقاً پوست خشک را مرطوب می کند و آن را در لمس صاف می کند.
  • سبک، جذب سریع برای احساس بدون چربی
  • روزانه برای مراقبت های ویژه پوست وازلین استفاده کنید.
  • پوست های خشک را آرام و تسکین می دهد و پوست شما را نرم و مرطوب می کند.

ترکیبات لوسیون شکلاتی وازلین

آکوا، پترولاتوم، گلیسیرین، کربوپول، اسید استئاریک، ایزوپروپیل پالمیتات، گلیکول استئارات، دایمتیکون، کره شی، کره کاکائو، دی هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلرید، هیدروکسی اتیل اوره، عطر، DMDM هیدانتوئین، متیل پارامینیل آلومینات، تری آلومینیوم سیلیکات، Stearamide AMP، کارامل، دی سدیم EDTA، دی اکسید تیتانیوم، بنزیل الکل، بنزیل بنزوات، بوتیل فنیل متیل پروپیونات، کومارین، هگزیل سینامال، هیدروکسی سیترونلال، لیمونن، لینالول.

قیمت لوسیون بدن شکلاتی

برای اطلاع از قیمت، مشخصات و خرید اینجا کلیک کنید.

 

لوسیون بدن اکسترا هیدراسیون | مردان | Vaseline MEN Extra Hydration

لوسیون بدن Vaseline MEN Extra Hydration مخصوص آقایان با پوست بسیار خشک می باشد.پوست خشک را فوراً ترمیم می کند و تا 72 ساعت مرطوب نگه میدارد.(لوسیون بدن سرمه ای)
لوسیون بدن Vaseline MEN Extra Hydration مخصوص مراقبت از پوست آقایان است تا رطوبت واقعی پوست های سخت و خشک را فراهم کند.

ویژگی های لوسیون بدن مردانه وازلین

  • کرم مرطوب کننده سبک با جذب سریع و بدون چربی
  • از خشکی و خارش پوست رنج نبرید. از کرم مرطوب کننده بدن وازلین به عنوان بخشی از روتین آرایش روزانه خود استفاده کنید
  • پوست های خشک و تحریک شده را آرام و تسکین می دهد و پوست شما را خنک و صاف می کند

طرز استفاده از بادی لوشن وازلین سورمه ای

روی دست خود بمالید و در سراسر بدن پخش کنید تا جذب شود. این لوسیون سریع الاثر در عرض 15 ثانیه جذب می شود و پوستی انعطاف پذیر و سالم را تقویت می کند. در صورت نیاز در طول روز تکرار کنید.

ترکیبات لوسیون بدن وازلین سورمه ای

آب، گلیسیرین، پترولاتوم، اسید استئاریک، گلیکول استئارات، نشاسته تاپیوکا، دی هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلرید، هیدروکسی اتیل اوره، لاکتات آمونیوم، پنتا سدیم پنتات، دایمتیکون، ایزوپروپیل ایزو استئارات، کربومر، سیلی سرام استیل آلکولاریوم، سیلی سرآم استئارات، سیلی سرم استیل آلکولاریم، دی اکسید تیتانیوم، تری اتانول آمین، دی سدیم EDTA، عطر، لاکتات آمونیوم، متیل پارابن، پنتا سدیم پنتات، فنوکسی اتانول، پروپیل پارابن، آلفا ایزومتیل یونون، بنزیل الکل، بنزیل سالیسیلات، بوتیل فنیل متیل پروپیونات، هگزیل لیمونه لیونال،

قیمت لوسیون وازلین اصل Vaseline MEN Extra Hydration

برای اطلاع از قیمت، مشخصات و خرید اینجا کلیک کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۱
Nir one

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی