هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

طبقه بندی موضوعی

اسپری برنزه کننده صورت

شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۲:۵۵ ب.ظ

هیچ چیز بهتر از یک آرایش برنزی وجود ندارد که شما را شاد کند. به خصوص کمی درخشش برنزی فوراً روحیه شما را بالا می برد. شما به راحتی می توانید این ظاهر را در خانه یا برای روز عروسی خود یا هر مناسبت خاص ایجاد کنید. و برای داشتن ظاهر برنزه نیازی به آفتاب گرفتن ندارید. با آرایش می توانید به آن ظاهر برنزی دلخواه دست پیدا کنید.

آرایش برنزی هرگز از مد نمی افتد و همیشه مد خواهد بود. برخی از سال ها ممکن است کمی متفاوت باشد، اما اساساً ظاهر برنزی همیشه سلیقه بسیاری از آدمهاست.

بسیاری از مشتریان عروس سبک آرایش برنزی را در درجه اول انتخاب می کنند زیرا مراسم عروسی زمانی که هوا در ماه های تابستان است برگزار می شود.

اسپری برنزه کننده صورت

هدف از برنزه شدن چیست؟

برنزه شدن سپر طبیعی در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است که می تواند به بافت پوست به شکل آفتاب سوختگی آسیب برساند (و همچنین در درازمدت باعث سرطان شود). قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش باعث می شود سلول های خاص پوست رنگدانه ملانین را تولید کنند که از طریق اکسیداسیون تیره می شود.

خرید اسپری برنزه کننده صورت

چرا می خواهیم برنزه باشیم؟

برنزه کردن باعث ترشح اندورفین می شود که به شما احساس خوبی می دهد (مشابه زمانی که ورزش می کنید). این اندورفین ها زمانی که بدن شما در معرض اشعه قرار می گیرد به طور طبیعی آزاد می شوند. علاوه بر این، در حالی که در حال برنزه شدن هستید، تجربه گرم و آرامبخش آن شگفت‌انگیز است.

آیا برنزه شدن از بین می رود؟

برنزه شدن پوست معمولاً در عرض چند هفته شروع به محو شدن می‌کند و خطوط برنزه کمتر برجسته می‌شوند تا زمانی که در نهایت کاملا از بین می رود. این به این دلیل است که بدن سلول های مرده پوست را می ریزد و سلول های جدید را جایگزین آنها می کند. برنزه شدن محصولات برنزه کننده نیز به مرور زمان و با تجدید پوست از بین می رود.

همه چیز راجب اسپری برنزه کنند صورت

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۴
Nir one

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی