هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

طبقه بندی موضوعی

کرم برنزه کننده صورت

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۹ ق.ظ

 برنزه کننده را بهتر بشناسید

کرم برنزه کننده صورت و یا همان برنزر با ترکیبات سبک به صورت طبیعی و بدون هیچ خطری پوست صورت را برنزه می کند. با کرم برنزه کننده صورت می توان انواع رنگ های قهوه ای، شکلاتی و طلایی را با توناژ های تیره و روشن در صورت ایجاد کرد. برنزر ها می توانند پوست صورت را بدون آسیب و با هر رنگ دلخواه، برنزه کنند.

دلیل برنزه کردن چیست؟

دلایل زیادی برای برنزه کردن پوست صورت وجود دارد امّا زیبایی و درخشان شدن پوست از اصلی ترین دلایل به شمار می رود. بعضی از افراد برای از بین بردن آسیب های پوستی مانند کک و مک های موجود در پوست های خیلی روشن از کرم برنزه کننده صورت برای محو کک و مک ها و یکنواخت شدن پوست صورت نیز استفاده می کنند.

 

ترکیبات برنزه کننده ها

ترکیبات هیدروکسی استون در کلیه محصولات برنزه کننده مانند کرم برنزه کننده صورت استفاده می شوند که با این ماده به صورت سطحی رنگ پوست صورت به رنگ برنزه تغییر پیدا می کند در واقع این ماده باعث تغییر رنگ پوست صورت به رنگ برنزه می شود. نکته بسیار مهم در کرم برنزه کننده صورت این است که به غیر از ترکیب قوی هیدروکسی استون از ترکیبات گیاهی و روغن های طبیعی و مشتق شده شامل گل سرخ، گل پامچال و ماکادمیا برای آبرسانی، مرطوب سازی، ترمیم آسیب ها، نرم شدن پوست و بهبود رنگدانه ها و چین و چروک ها نیز استفاده می شود.

مرکز فروش نیروان به عنوان نماینده رسمی برند های خارجی از کرم های برنزه کننده به صورت ترکیبی با پایه گیاهی و هیدروکسی استون قوی برای فروش استفاده می کند تا کیفیت نهایی رنگ برنزه بالا باشد و در نتیجه رنگ صورت، طبیعی و زیبا جلوه دهد.

منبع: کرم برنزه کننده صورت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۵
Nir one

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی